Kako početi

Kako početi


Ovo je kratko objašnjenje kako možete početi koristiti naš sistem evidencije radnog vremena.

Pratite sledeće korake :

  1. Registracija Vašeg preduzeća na stranici registracije ovde.
  2. Dobićete email “Easytime – Evidencija radnog vremena - Uspeša registracija glavnog naloga”. Kliknite na sledeće linkove:
    • Dodavanje zaposlenih u kontrolnoj tabli Lista zaposlenih
    • Preuzmite QR generator aplikaciju za Vaš tablet ovde ili preuzmite aplikaciju za prepoznavanje lica ovde.
  3. U kontrolnoj tabli izaberite način pretplate.
  4. Prilikom kreiranja zaposlenih (korak 2), zaposleni će dobiti email notifikaciju sa pristupnim parametrima i linkom za preuzimanje aplikacije.
  5. Počnite da koristite izveštaje zaposlenih odmah. Ako želite, imate mogućnost povezivanja Vaših postojećih aplikacija sa našim sistemom preko Restful APIa - Izvestaji

Koristimo kolačiće da bismo poboljšali vaše iskustvo. Nastavljajući posetu ove stranice prihvatate našu upotrebu kolačića. Politika privatnosti