EasyTime rešenja
Kako je nastao EasyTime?
Sve je počelo kada nas je jedan dugogodišnji klijent zamolio da mu preporučimo jednostavan sistem za evidenciju radnog vremena, koji bi mogao da poveže sa svojim knjigovodstvenim softverom. Nakon detaljne analize tržišta, shvatili smo da takvo rešenje — jednostavno, pristupačno i lako za integraciju — jednostavno ne postoji.
Većina dostupnih sistema je zahtevala velika početna ulaganja, složenu implementaciju i neizvesnost da li će zaista rešiti problem. Naš klijent nije bio spreman na takav rizik — i bio je u pravu. Zato smo odlučili da razvijemo sopstveno rešenje, fokusirano na jednostavnost i praktičnost. Prva verzija je uspešno ispunila sve potrebe našeg klijenta, a ubrzo smo shvatili da isti izazov imaju i mnogi drugi preduzetnici i firme.
Više od pet godina kasnije, EasyTime se kontinuirano razvija i unapređuje. Danas ga možete koristiti i u kancelariji i na daljinu, povezati ga sa knjigovodstvenim softverom putem RESTful API-ja, a sve izveštaje možete pregledati u realnom vremenu — sa bilo koje lokacije u svetu, direktno iz svoje kontrolne table.
Evidencija radnog vremena telefonom
EasyTime prijava telefonom je sistem koji služi za evidenciju radnog vremena. Karaktereristika EasyTime sistema da je jednostavan, pouzdan i povoljan. Ulaganja su vrlo skromna. Potrebno je obezbediti jedan tablet ili personalni računar. Sistem može da se koristi neograničeno vreme besplatno do 5 korisnika. Generisani QR kod sa tablet uređaja se skenira telefonom korisnika, i tako se beleži dolazak i odlazak sa posla. Vrlo jednostavno.
Zašto NFC kartice?
NFC kartice nude praktično i efikasno rešenje za preduzeća koja žele da prate vreme zaposlenih. Jednostavni su za upotrebu, tačni, fleksibilni, isplativi i sigurni. Aplikacija na tablet uređaju koji potržava NFC sistem skeniranja se koristi kao terminal. Zaposleni se prijavljuju I odjavljuju tako sto priblize svoju karticu terminalu. Primena NFC kartica za praćenje vremena može pomoći preduzećima da uštede vreme, novac i resurse.
Prijava uz pomoć PINa
Prijava pomoću PIN-a – jednostavno rešenje uz ličnu šifru Kako funkcioniše? EasyTime omogućava i prijavu zaposlenih korišćenjem PIN koda, što predstavlja jednostavnu alternativu u situacijama kada mobilni telefon ili NFC kartica nisu dostupni. Kako funkcioniše? Na EasyTime terminalu (tablet uređaju), prilikom dolaska ili odlaska, zaposleni dodirne ekran i unese svoj četvorocifreni PIN kod. Nakon unosa, evidencija dolaska ili odlaska se automatski beleži u sistemu.
HR rešenje
HR modul – digitalna evidencija odsustava i zahteva EasyTime HR modul predstavlja centralizovano mesto unutar kontrolne table namenjeno praćenju svih vrsta odsustava zaposlenih — od godišnjih odmora do bolovanja i slobodnih dana.